Kundeservice ring til os på 71 99 12 22 (Mandag-onsdag 9:00-12:00, torsdag 10:00-12:00 & 14:00-17:00, fredag lukket)

Kvalitetsprodukter

Altid den bedste kvalitet

Klik & Hent

Udvalgte produkter

EAN Faktura

Betal via EAN faktura

Kundeservice

Tlf.: 71 99 12 22

Reklamation?

Levede din vare ikke op til dine forventinger?
Er din vare gået i stykker?
Har du modtaget en forkert vare?
Eller andet vedr. den vare du har modtaget, så start med at udfylde nedenstående formular, så bliver din henvendelse oprettet hos vores kundeservice og din sag vil blive behandlet så hurtigt vi kan.

Husk at skrive det telefonnr og den mail i formularen hvor vi kan træffe dig i dagtimerne. Du kan også skrive et notat i kommentarfeltet, hvis du kun kan træffes på et bestemt tidspunkt på døgnet. Så vi vi forsøge at kontakte dig på dette tidspunkt.

Sådan fungerer det:

Udfyld nedenstående kontaktskema og indsend det. Du modtager kort efter indsendelse en kvittering pr. mail, med et sagsnummer, som skal oplyses ved telefonisk henvendelse. Ved efterfølgende henvendelser på mail anbefaler vi at blive i mailtråden, således at hele dialogen er samlet. Hvis du har billeder til at dokumentere en evt. skade, kan du indsende dem ved at besvare denne kvittering. Drejer det sig om enkelte dele der er skadet, kan det være en fordel at sætte et kryds på del-listen og tage et billede af listen, således at vi ikke er i tvivl om hvilke dele det drejer sig om .
Det tager os 1-3 hverdage at behandle din sag, hvorefter du modtager en mail med en beskrivelse af hvordan vi forventer at løse sagen.
Mailen kan besvares, således at eventuelle kommentarer nemt kan sendes retur til os.
Har vi brug for yderligere oplysninger vil det fremgå af denne mail, og i enkelte tilfælde kan du blive ringet op.

Det ligger os meget på sinde, at løse enhver reklamation på en sådan måde, at du bliver tilfreds på trods af den altid dårlige oplevelse, det er at modtage et produkt man ikke er tilfreds med.

Udfyld nedenstående kontaktskema og indsend det. Du modtager kort efter indsendelse en kvittering pr. mail. His du har billeder til at dokumentere en evt. skade, kan du indsende dem ved at besvare denne kvittering. Drejer det sig om enkelte dele der er skadet, kan det være en fordel at sætte et kryds på del-listen og tage et billede af det, således at vi ikke er i tvivl om hvilke dele det drejer sig om.

Gebyr ved uberettiget reklamation:

Uberettiget reklamation kan fx være hvis det viser sig at produktet ikke fejler noget, men “fejlen” skyldes fejlbetjening, forkert isætning af batterier, monteringsfejl osv.
dagensbolig.dk forbeholder sig ret til at afkræve et gebyr på kr. 285,00 inkl moms ved uberettiget reklamation, dertil pålægges udgiften til evt. genudsendelse af varen. Dagensbolig.dk sender en opkrævning med detaljer for indbetaling før varen returneres.