Kundeservice ring til os på 71 99 12 22 (Mandag-onsdag 9:00-12:00, torsdag 10:00-12:00 & 14:00-17:00, fredag lukket)

Kvalitetsprodukter

Altid den bedste kvalitet

Klik & Hent

Udvalgte produkter

EAN Faktura

Betal via EAN faktura

Kundeservice

Tlf.: 71 99 12 22

Restordre

Hvis varen er i restordre.

Hvis vi ikke kender dato’en for hvornår varen er på lager igen, er det muligt at tilmelde en mailopdatering, så du får en mail når varen er på lager igen eller når vi kender dato’en for hvornår varen kommer igen. Indsæt din mail i feltet og tryk på knappen “Tilmeld”

Hvis vi kender dato’en for hvornår varen kommer på lager igen, kan den bestilles som en “restordre-bestilling”. Så sker der følgende:

  1. På ordrebekræftelsen fremgår det under produktbeskrivelsen at der er tale om en restordre bestilling.*
  2. Ordren gennemføres som en almindelig ordre, men afsendes når den er på lager igen. (husk at lægge den normale leveringstid til den dato hvor varen kommer på lager)
  3. Varen er nu reserveret og ved kreditkortbetaling vil beløbet er derfor være trukket.

Fortryder du, og ikke ønsker at vente længere på din bestilling, kan du til enhvertid annullere din bestilling. Dette gøres ved at skrive til os på admin@dagensbolig.dk HUSK at tilføje dit ordre nummer. Svar fx. på den mail du har modtaget med din ordrebekræftelse.

Ændringer i bestillinger og annulleringer af ordrer SKAL ske skriftligt og fra samme e-mail adresse som er anvendt ved bestilling

Vi forsøger naturligvis at holde vores kunder, der laver restordre bestillinger så orienteret som muligt om forventede afsendelsesdato’er.

Er du i tvivl, så kontakt os på mail eller telefon.

*/Da lagerbeholdningen ikke opdateres automatisk på alle vores produkter og da vi er flere forhandlere der trækker fra samme lagre, kan det forekomme at en vare er gået i restordre uden at det fremgår i shoppen. I så tilfælde vil du som kunde altid blive kontaktet af vores kundeservice og der aftales om du ønsker at holde fast i din bestilling, annullere din ordre eller måske ændre din bestilling til en anden model. For at give den bedste service forsøger vi altid at ringe til vores kunder, så vi kan guide bedst muligt til den rigtige beslutning.